A little break.

Yeah, bloggen har fått stå tom nu en tid. Mår vekligen dåligt och har ingen ork att blogga. På torsdagen tog det slut mellan mig och älsklingen.. och Hela min värld rasade ihop. I ren paik blev det att dra till karis och sedan till Kyrkslätt. Sovde över där. Seda drog vi på Fredagen till Ekenäs och cruisade med Ville och Sander på bakbänken haha. Lördagen var det Film marathon som gällde. Lotr i ca 11 timmar. You just gotta love it. Vi var klara med det ca halv 3 - 3 tiden på natten. <3  Söndagen spenderades med Sani hani på morgonen och Sander på dagen en stund och seda blev det att komma hem ett varv. 
Idag har jag mest bara slötittat på tv och på kaffe. Atm är jag social på fackebook med några söta människor och skall väl försöka att sova så småningom .


Skall försöka få igång orken att börja blogga snart igen. men allt känns tungt atm.
But i love you <3

Kommentarer
Postat av: Eriiza

Förlåt för supersent svar! =(
Jo, men han bor hos min mor, och jag och hon
kommer INTE överens...
Det är inte så bra, du kan kolla min blogg nu, om vad som hänt.. =/

2012-09-04 @ 22:53:50
URL: http://eriiza.webblogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback