Don't be afraid to start over. - Hello July



Idag är det då 1sta Juli och det betyder att det är min första semesterdag av 6 veckor.
Jag har inte haft nånting ledigt  ( förutom de röda dagarna o veckosluten ) på 1 år.
Det är både skrämmande och skönt att jag fått ledigt men tror detta kommer vara mycket ångestframkallande för min del, vi får bara hoppas att jag har fel. Har stressat så inför den här dagen att allt bara blivit värre.

Men nu när jag äntligen kommer ha tid att göra det jag vill göra, så kommer jag försöka komma på egna fötter igen. Måste ta mig ur mörknet för mitt egna bästa. Kommer bli rensning av hela mitt rum, storstädning av exakt allt, Allt gammalt skit ut och nytt in. Behöver en fräsh start på allt igen, nya vanor och komma vidare i livet. Så varför inte börja nu när semestern börjat? Allt förändras idag ändå så. Varför inte bara ta chansen.

Men nu måste jag börja med dagens planer så jag hinner med allt. 
Love you all <3


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback