Me = error.

Idag har varit en sådan dag. En sådan dag som man hamnat kämpa för att hålla tårarna tillbaka. Trots alla försök att hålla humöret uppe fick jag kommentarer hela dagen om hur trött jag såg ut, hur ledsen jag verkade och speciellt hur tyst jag var. Inte den där som alltid var glad och sjöng i korridorerna. Idag var en tung dag fylld med ångest och depression. Jag hade inte orken att le hela tiden jag sa bara vad jag måddes säga dvs om någon tilltalade mig. Alla märkte idag att det inte var samma person som var på jobb. Några frågade till och med om nått hänt. Men jag orkade inte förklara så jag var bara trött/allergi etc.
När jag väl slutade jobbet bröt jag ihop och somnade och sovde bort hela dagen tills klockan var halv 10 ungefär. Just nu vet jag inte riktigt hur jag mår men vet att jag borde försöka fortsätta sova och hoppas på en bättre dag i morgon. Slänger även in två bilder som hamnade på Instagram idag.
 
 

Kommentarer
Postat av: . Pjumas . ♥

<3

2014-03-19 @ 08:10:40
URL: http://pjumas.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback