Axxelliaden. - Skola .

Idag drog jag tidigare ti stan än vanligt, tog en tidigare buss till Karis med där mötte jag sani <3
vi drog via butiken o sen till skolan, där plattade sani mitt hår o sen drog vi till auditoriumet.
där var det info om dagen o sen när vi sku gå ut så fick vi varsitt nummer,
Jag( fick först av hela skolan), sani o sandra fick sama nummer, o stackars niina fick en annan grupp.
sen ute på gården sku vi samlas i grupperna, o där märkte jag att jag kännde alla utom 1.
och nu efter denna dag känner jag även han med. HAHA
Första stället vi skulle till var en äng o där sku vi kasta stövlar, o få poäng,
sen andra stoppet var på ungdomsmottagningen, där va jag o Craiso o ägde frågorna dom ställde.
o visade haha, Menspropp var nog dagens ord som jag o Craiso sa,
Sen var det vidare till finska högstadiet o där sku vi kasta korgboll, det gick bättre i övningarna.

sen hade vi sista stället kvar o där var det kö, i ungefär 1 timme,
haha, så vår grupp drog till ett loppis, hittade fin mössa där.

Sen var det bion som vi ägde som bara vad, vi klarade av att koppla en gammal filmprojektor o få filmen i den rätt, och vi svarade rätt på alla 11 frågor han hade.  så vi fick 100/100

Sen var det mat som gällde o jag o sani o björn var i matsalen och åt, första ggn jag är i matsalen i år. haha hatar det stället. sen var det Grande finale, som bestod av dragkamp, Jag o sani fick träffa Craiso's kompisar med o dom var helt naajs <3

sen fick vi sluta, <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback