Drinkar o shopping.

efter zooet gick vi till prisma, sökte upp ett bälte till aksu. och där köpte jag ett par skor,

och sen tog vi bussen till vårt hotell,

sen blev det champnge på hotellet mitt emot oss (dom andra bodde där)

vi var 3 st som sku firas så. aksu och jag drack varsitt glas och sen gick vi runt i viru keskus.

hittade pinser och EXT, det var nästan roligt när allt snurrade så in i helvete eftersom vi drack champangen så snabbt.

sen drog jag och alex "ut o äta" som som andra oxo skulle, vi drog till McDonaldsen och åt där.

fedt mys <3


shoppade lite till. sen gick vi opp på rummet vårt, hah, sen hände de som hände typ. glömmer int i första taget, men jag o alex låg och försökte att vara allvarliga halva natten. sen somnade vi.<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback