Fitt Dator

när jag kom hem igen, o satt emig framför msn slockade datorn och det stod systemfel osv.
fick såna nervfel att jag satt ute på gården o ringde farsan,

sen drog ja till Data Doktorn, o han fixade de. men de mesta e borta o nytt igen. så yeah, lol,
där blev ja bjuden på energidricka. sen såg jag även på 4-hjuling till mig, 1900 euro el liknande skulle de bli plus registrering.

sen så när jag kommit hem igen började jag se på Eva o adam filmen  4 födelsedagar o 1 fiasko,
 o olika avsnitt, fyfan vilka minnen det kommer av det </3

annars är jag översocial med jonte för tillfället, men han gillar det så, har varit översocial hela dagen efter energi drickan.

men ska börja stänga nu så godnatt alla bloggläsare o så hörs vi imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback