Sani <3



Du finns allid för en o får en att må bättre, du fpår en alltid att skratta fast man mår dåligt.
vi var på samma inträdes prov vi kännde int varann,
men vi ville båda prata med varann,, men ingen av oss vågade säga hej eller nått.
det ända vi tänkte var "hoppas den andra kommer in om jag kommer in"
Sommarlovet kom o vi fick båda beskedet att vi kommit in.

en av dom första skoldagarna kännde jag igen dina kläder, det var samma du haft på inträdesprovet. <3
ända sen den dagen har jag älskat dig <3  i början var det skrämmande hur lika vi var, till sättet, smaken, utseendet,
har hon tex ett födelsemärke på ett ställe har jag garanterat ett på samma ställe, vi kan tänka samma saker utan att ens se varann. vi hade samma provresultat o fel på prov. fast jag skrivit det en helt annan tid än dig, SPooKY 4 Ever <3
du sviker inte en utan finns för en när man behöver dig <3
det finns int ord som kan beskriva hur mycket du betyder för mig, och jag vet inte vad jag skulle göra om nått händer dig, jag skulle aldrig klara av att mista dig, för du är verkligen en ängel <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback