Veckoslut a la Alex <3

Fredag : Drog till alex, mådde hur skit som helst eftersom jag fått höra hurudan börda o hur mycket ivägen jag är, grät hemmifrån till alex där han sen satt o tröstade mig,
sen kom även ricke dit o vi började vårt Film marathon. sen fick jag hemska nyheter o fick panik av de. så mådde inte direkt bra av det. sen när vi sett 2 filmer ungefär drog ricke hem o jag o alex gick o sova <3 fick int så mycket sömn dock.. för orolig att sova ordentligt.

Lördag: Vaknade av att jag hade panik, alex skakade mig vaken ungefär, det spöregnade ute o så. gav medicin till Findus o sen fortsatte alex o jag vår filmmarathon. sen när det höll upp gick vi till stan ett varv o köpte grädde på burk o chips o dricka o sånt, ja hittde även underkläder ja köpte. sen när vi va hemma igen mådde jag sämre o sämre men tur fanns alex där <3 sen såg vi på film igen tills jag somnade o så. sovd eint mycket men jag slocknade.

Söndag : VAknade o så, trött som fan, paniken växte som bara vad o ja satt o messade runt till alla tills alex vaknade <3sen gjorde vi mat åt oss o alex satt o spelade o så olika spel tills jag somnade på soffan.
sen skulle jag mitt i allt hem så drog hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback