Veckoslutet <3 (Lördag)

Idag vaknade jag runt halv 11 tiden I think, alex väckte mig,
Sen lite senare steg jag upp o gick o tvättade mitt löshår o hängde upp det o torka.
sen kom jag in o va social med alex lite <3 I luv Ya <3

Sen började jag bara en kladdkaka, som först blev lite fail, men den blev bättre efter att den varit i frysen nån timme.
receptet kommer kanske i morgon, ett o annat tips kanske kommer med, om jag har tid för det.

sen klippte jag även alex idag, han blev korthårig igen. o som vanligt klippte jag mig i fingret igen.
det är så fucking najs när man känner o ser hur man klipper sig i fingren o först efteråt känner man hur djupt det är,
 har smått obehag för det.
Sen mot kvällen har jag o alex nu sett på Film och så, beck o RE,
Sen har ja uppdaterat bloggen lite med var meningen att ja sku ha lite videobligginlägg från skolan etc,
 men dem orkade jag int ladda upp., o alex sitter o sjunger på en satans hjärnfastnande sång -.-
men ska fortsätta se på film igen med han så får ni mer uppdates i morgon.

Ha en bra natt ( kl är 00.46 här i finland nu) o sov gott o kommentera gärna.

XoXo Yuki

Kommentarer
Postat av: . Pjumas . ♥

Ja har ladda upp mitt första videoinlägg nu :D

2009-08-16 @ 10:27:35
URL: http://pjumas.blogg.se/



Postat av: . Pjumas . ♥

Svar: Kanske ja kan göra de lite nu och då :) Blir bloggen populärare av det kanske det blir lite oftare :D

2009-08-16 @ 13:42:13
URL: http://pjumas.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback