Hangö - Söndag


Vaknade senare idag, Jonas våga it rikit väcka mig haha. Sen så klädde vi på oss och låg och lyssnade på musik och talade, och sen drog vi till hans syrra på Kaffe, drack 1 kopp och kände koffeinet haha. Sen lekte ja o Jonas lite med Alex ( bebis ) . och sen så härjade Max med oss. han band fast oss och skjöt oss och allt, såg på mumin och ice Age med han med haha. Jag fick godis av han med (a) jag var snällare än Jonas.
Sedan satt jag o Jonas o myste i soffan och såg på Ice Age hahaha.
Runt kl 5 började vi gå mot tågstationen, dit kom Jere, Mathilda och Joni sen, Snöbolls krig (Y) straffa Jonas lite med haha <3 voi voi kan man bara säga.
Sen kom tåget och sa hejdå till Jonas,  och i tåget började jag  kolla runt på Internet ( facebook, och bloggen typ)  o märkte flera fittans saker..

Haters makes me famous..


Vettefan vad ja ska säga.. satt o pratade med en av dom och Jonas had tala troligtvis med dom andra, voi voi kan ja bara säga.. Polisanmälning Maybe.. I don't know..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback