Shoppiing Tiime!

När kursen var slut blev det shoppingtime med Sandra, så vi sprang omkring i butiker och shoppade. Hittade 3 st randiga hårspännen ( rosa, blå o röd tror jag de var ) o sen 2 st leopardfläckiga. och ett nit diadem <3 . Sandta hittade åt dig ett par vita skor, haha o hur hon klagade på att jag var på facebook helatiden. Ringde även till Ida ett varv, FYFAAN SÅ SÖT RÖST HON HAR !!! Sen fick vi veta att våra biljetter var ogiltiga, så vi måddes fara o köpa nya, så dom fixade vi och sen hoppade vi på tåget till karis.

fb

I karis så sprang vi via butiken ett varv och sen drog vi hem. POFF. haha. En sak är säker, Sandra och jag + en hel dag + lite på 1 timmes tågresa = Katastrof , haha nej huhhu hur vi skratta åt allt, de va en som fråga om vi va i fyllan med haha. Verka de å lixom? xD



dsg

I tåget var det även en liten unge som dkrek helatiden vaknade av att den skrek. o sen så stirrade den som fan, och jag kunde rikit se att dte var NÅN den likna haha x)


Kommentarer
Postat av: Ida

Haha DU har söt röst bby <3

2009-12-04 @ 07:50:19
URL: http://sourpear.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback