kvällen.

Efter att jag ätit klart så satt jag på vår uteplats en stund, sen gick jag in på msn för att mis fråga om ja kund far dit redan när morsan satt o spela.

mis ha vari på g idag med, hon har suttit o plockat tangenter för hon spillde nått som hon måddes torka bort, så hon hade en ask med tangenter. Sen

har jag även testat inbyggda cammen på laptopen, den är helt underbar.caam
tadaaa.. jag älskar den <3


sen har jag även pratat med många andra på msn,

sen kom även jonte in o han fixa sin cam. har säkert vänta i 4 månader på att få se han igen.

Jonte är en sån person som oftast får en o skratta , hur dåligt man än mår så lyckas han pigga upp en. stackarn sku försöka spela GTA idag men jag störde honom helatiden,

Så går det när man cammar med Yuki Yoursic.

stängde av datorn runt 11 tiden men kunde inte somna så ligger o messar mded zamme'
 och skriver blogg inlägg. ser även på simpsons. <3
oookey


Kommentarer
Postat av: Miis :D

hah xD spillde nått KOKIS o yeah jag var på g men du var inteee ^^ <33

2009-08-02 @ 21:35:32




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback