Tankar från igår.

Godmorgon folket, eller kl är nästan 20 över 1 här i finland nu, men what ever.

först vill jag säga tack till alla som pratade med mig igår när jag mådde dåligt.
det betydde mycket <3

men sen en annan sak, det är alltid lika konstigt att människor finns för en när nått hänt oh man mår dåligt, jag behöv nån vid min sida 24/7 int när jag mår dåligt, för mår jag dåligt så mår jag redan dåligt, me njag skulle kanske int må lika dålit om jag sku ha fler att prata med om andra saker.

det finns några få som jag pratar om andra saker, normala saker o så, då tänker jag int på det som är dåligt,sen finns det andra som bara vill veta vad problemet är, och that's it. såna nyfikna jävlar som bara vill ha nått nytt att prata om MED ALLA ANDRA. som int annars finns för en.

sen så vet jag riktigt mer vad jag ska skriva, jag tappade lusten att skriv om det här..
för många minnen med s.k. vänner som "finns för en" men skriver mer idag nog.

puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback