AxxellDagen <3

Idag var det axxellDagen, och jag tvingade mig till skolan eftersom jag inte ville lämna gullet o guida ensam <3 Hyi säger ja bara, vitto vilken tung dag. Men vi hade helt okey grupper, Kyrkslätt gruppen var ändå bättre för dom kunde bete sig bättre. och det var bara boys i den gruppen, grawr. haha lol. humor var dom med,

Så har gått omkring och guidat grupper i skolan och sett på olika linjer. Guidning när det behövs är nått jag alltid ställer upp på. Det är roligt och man lär sig alltid nått nytt. Alla gick o frågade hur ja mådde hela tiden och om jag hade tillräckligt varmt på mig och om ja borde vila.. Sen tvingades ja äta med i skolan. Jag var nära o dö i salongen så läraren tyckte ti o med att jag borde vara hemma Onsdagen och anske Torsdagen om ja behövde. KLAPPAT O KLART! orkar inte göra nått och har svårt att andas så att bli hemma o vila blir det de närmaste dagarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback