Be Cool And Stay In School

Lolz, ny dag igen då, som sagt mådde så dåligt igår att det inte blev nån uppdatering av bloggen.
i'm so sorry i told you. ja sku ha borda hålli käften bara.
Men så när ja la mig i sängen ca 1 tiden, sku ja låtsas sova så att dom it sku undra om ja va vaken eller int, skulle göra en skolsak om kundbetjäning o så, datorn var på, och så somnade jag, och de komiska var att när ja vaknade på morgonen så de första jag tänkte på var : VITTO JA SKU IT SOMNA!
Men men, han ändå göra den lar på morgonen innan ja sku me mopo ti stan, det var dimma, hade regnat under natten, och regnade när ja startade, man såg inget alls, har svart visir + imma + regn = mer trafikfara än vanligt, men så fort ja va framme så slutade det regna. Morgonen var helt okey, trots några idioter som har konstig humor ändå. Voi voi..

i skolan började vi dagen med att permanenta ett hårdet gick jävlig bra trots att ja sprang omkring ganska mycket.  och efter att vi gjorde det så fick vi göra eko manikyr <3
Man får babylena händer <3 sku vilja testa de på hel kroppen haha.<3
df

Sen blev det mat, och jag o sandra hoppade över maten och satt i ingången och tlade, målade naglar, läste tidnnga. o såg på pojkr haha, ( svårt att se på någå annat när det är 98 % pojkar i skolan.
Sen km det en från el-linjen. o han låste ytterdörren för o jävlas med sia kompisar, ( som även ja kände haha )
och
fd
 sen så blev en låst, och alla som gick förbi lyssnade inte på mig när jag sa att
"dörren är låst" "de e låst sen" "låst låst låst"
så dom gick in i dörren, o de e alltid lika rolgt o e på.Spciellt nä detkom såna ""tuuffa pojkar" dit aha.

sen hade vi kundbetjäning ( teori ) o sedan var det ryska, o där satt vi och översatt och skrev en liten sak, vet inte vad ja ska kalla det, men de ska handla om oss själva, typ som en presentation på ryska som vi ska säga muntligt  nästa gång.

Sen blev det at dra hemåt och Sandra hade någå slmik astl som hon gav åt mig somjg fick ocker rush på, Sen hemma i Ekenäs igen så drog vi efter pepparkaksdeg,som jag nu har nånstasoch tinar. Minns inte mer vart jag satt den, haha. LYCKAT (Y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback