Dagen som bara blev värre o värre o värre

efter att jag kommit hem så hände inget värt att nämna, Jag började må sämre o sämre o sämre. och allt var nära att sluta. Allt skulle ha kunnat slutat. Jag fick panik attack  efter panik attack. Jag råkade ringa runt igen, så förlåt till alla er som fick höra mig i panik igår.

Sen när jag blivit nerlugnad, så började jag träna smått och det gick helt bra. Spräcker snart 50an så i am happy <3 och sen fick jag kontakt med Tandtrollet med <3 Fyfan hur kunde vi egentligen tappa kontakten så :(<3
Älskar dig 4 ever and ever and you know it <3 Hoppas Nyåret blir så som planerat <3 Minns ännu när vi träffades första gånge knappt 4 - 5 minuter i Kampen<3
 
Bjuder på en fail bild på mig från inatt när ja messade med Anna o Ida <3
r


Kommentarer
Postat av: Josefine hälsingland

'snart så!' - svar på kommentar: Tack så mycket, det glädjer mig!

2009-11-28 @ 18:05:22
URL: http://tthisisourlife.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback