Ego is the shit.

Tror detta får bli kvällens sista inlägg.
Ska koppla om digiboxen o se på robinson om sisådär 5 minuter, och sen efter det tar ja o söker upp en film o se på. orkar inte med datorn idag mer hihi <3 Nås på telefonen as usual, vet bara inte var den är. så får väl söka upp den med. Min kamera är homosexuell som datorn tror jag, för när jag överförde bilder la datorn helt och hållet av. Men ni kan få denna bild som avslut på dagen den är från igår tror jag.

ego
Godnatt & Puss <3


Kommentarer
Postat av: Anna

haha, int e de nu så farlit xD du ser iaf int ut som en teini x'D (kanske beror på att jag känner dej annars o vet hur du e??? 0.o) <3

2009-11-21 @ 19:58:37
URL: http://suchawonderfuldream.blogg.se/



Postat av: mis

OOHHH YUKII<3

Bilden E Söt x 300000000000

2009-11-22 @ 14:41:15




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback