Добрый день!

Yeah, ryska idag igen då i skolan haha. ( goddag betyder det ).

Men först så va de tågresa ti karis, nej fyfan no ha man sakna de. ÄNTLIGEN SKOLA IGEN. Vi har 2 st nya praoelever där igen, hihi de e allti lika roligt, dessa 2 är från Hangö, och jag o Sani fick börja veckan på att tvätta o föna dom.  Annars gjorde vi inte så mycket var o äta för en gång skull med. HYI SATAN säger ja bara..
Sen annars så fönade vi olika dockor, o hur ja fick hett av det ändå, o sen tappade ja nerverna på dockhuvu för de ville int alls sammarbeta. Men sen va de ryska o de va roligt as usual. Synd att de bara e 2 ggr kvar *sadface*

Sen fick jag o Sandra åka tåget hem för att Sandra glömt sitt busskort hemma. så det var ganska nice med lol.
Sen drog vi via S market för att Sandra sku ha nått till sin morsa.

Men hoppas ni haft en riktigt bra dag idag <3

vcb
xc
Sani tyckte ja va vacker idag (a) pappa tyckte ja va konstig, o ja tycker att ja bara va sminkad o_O''
Men ja ser enligt mig konstig ut i smink. Men jag hann klotta lite i dag morse.
hihi <3


Kommentarer
Postat av: L I S E T T E ♥

söt du är!

2009-11-23 @ 16:05:30
URL: http://lisetteridefors.blogg.se/



Postat av: Marie

Du e ju söt i smink. :)

Fast nog passar du utan också. :D

2009-11-23 @ 17:23:59
URL: http://mwikstedt.blogg.se/



Postat av: claudia ♥

kan du förklara lite hur man gör med design & så vidare.. jag har inte gjort direkt sj min..



haha nja det har jag väl sjdå;D?

kul att du hitta hit ;D

2009-11-23 @ 17:30:07
URL: http://onlyclaudia.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback