Fuck The Day..

Började kl 8 , Morgonen var bara helt enkelt bäst haha <3 så går de sen dudes ;)

Sen i skolan hände det saker jag inte ens tänker nämna om i bloggen, för privat för att ta upp det här.
Först vek jag ihop handdukar o fyfan det tog i ryggen. Och sen fick jag en drop in kund miitt i allt.
Färg + Slingor + klipp. Och när hon var i värme kände jag bara hur allt brast så jag gick därifrån.
Sen när ja klippt henne o sagt hejdå brast det igen, och allt blev bara värre o värre o värre. Som tur fick jag tag i jimi när han sprang förbi o sen fick han sitta o trösta mig.. Sen började alla fara hemmåt så jag måddes springa efter mina saker och sen när jag kom tillbaka hade han farit efter Jimmy med <3 så fick sitta o prata med dom en stund, Vet inte fan vad det är men dom får mig alltid på bra humör, jag behöv bara se dom så känns de som om mina problem bara försvinner.

Sen ville Jimmy in o spela igen ( dom gör inget annat på deras klass än spelar CS haha) så jag joinade deras sista lektion genom att sitta o bråka med Jimmy när han spelade. Och sen gjorde jag så att Sandra och jag Missade första bussen haha Sori (a) <3
men sen tog vi nästa buss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback