Fuck..

Sen när ja kom hem fårn skolan var ja helt färdig, nej satan vilken bussresa de va, svårt att andas o allt och nej voi voi.. Så jag satte på the simpsons avsnitt och låg och såg på dom. Sen senare blev det bastu.. och då började allt fuckas..


_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

dfs

fuck Fuck FUCK!!!!
Nej vitto ändå...
SORI! de va int meningen.. de bara hände,,
de e fel o säga så eftersom ja gjorde de..
med full kontroll.. men jag bara måddes..
JAG BEHÖVDE KÄNNA DET.. du såg det..
o nu.. nu.. nu e du besviken på mig,,
nu vägrar du prata med mig..
nu mår du dåligt för nått jag gjort..
o allt blir int bättre av att ja älskar dig..
de e de som gör mest ont..
 för ja vill int ha dessa känslor för dig.. 

KAN JA INTE FÅ FÖRSVINNA NU?!?! <///3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback