Halloween-o9

På morgonen sså vaknade jag av att Sanis syrra hade satt deras kanin med i vår säng, så den höll på hoppa av o an på oss och åt. oj oj ändå.
Sen så hände inte så mycket, vi tog det lugnt tills första festen började.

Där åt vi ganska mycket haha. o dom bjöd på mer bara. Där var vi till ca 7 halv 8 tiden tror jag.
Sen drog vi till nästa fest som de va lite mer musik på. där Dansade jag o sani o va sociala med några av Sanis kusiner eller småkusiner, int minns ja rikit, jag o Sani satt o fnirrtade 24/7 o alla undrade vad o hur mycket vi egentligen druckit. Haha Sen så fick Sani så roligt att hon int höll o stå mer. Vi va även till Gravgården ett varv <3

IT WASTHE BEST HALLOWEEN EVER <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback