jippiie.. i'm alive..

jaa.. överlevde då veckoslute, sadly.. men men, blogg.se är så jävla segt just nu att jag inte har ork att sitta o jobba på den. så jjag skriver lite vad som hände om dagarna i morgon bitti.

Puss på er alla <3
Ska sitta o svara på frågorna ja fått över veckoslutet nu, dom kmr i morgon troligtvis med.
Ps. sorry till er alla som messade/ringde/försökte få kontakr med mig, jag skrev utrryckligen nås int epå nått sätt, av en enda orsak, o ja gjorde de felet att ja svarade..

men annars så var veckoslutet helt najs, skämde ut mig as usual, åt flera personer.

Men dröm sött era gullungar <3

Kommentarer
Postat av: anna

ily <3

2009-11-02 @ 16:30:44
URL: http://suchawonderfuldream.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback