Lång dag + 300

Yey, fått blogg.se o funka igen på min dator, haha. detta e mitt 300 inlägg <3
o e glad att läsare läser min blogg ännu lika mycket fast det inte kommit några inlägg^^
puss på er <3

Idag e det torsdag då. Vi har Salong från 12 - ca 19.oo
Jag vet att jag har 2 klippningar, men vet inte hur jag ska klara dom, jag känner mig int alls någå bra, o näsan rinner och halsen e fast och är så hängig. Ditte kmr säkert tvinga hem mig. men ja orkar int vara hemma. men får se hur de går. Nån annan får kanske hoppa in i mitt ställe.

Dagens +    Salong dag i skolan och börjar 12 <3

Dagens -    Min lilla influensa. </3

Dagens +-   Det snöar. dte är både bra och dåligt. <3



DAGENS FRÅGA :  Snöar/har det snöat där du bor? ^^

Kommentarer
Postat av: Daniel

Grattar 300 grr!

2009-11-05 @ 10:01:54
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/



Postat av: Anna

Yeah det gör de. krya på dig <3 vet du ennu om du kan kma me på konserten? :P <3

2009-11-05 @ 16:03:44
URL: http://suchawonderfuldream.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback