nothing like it should..

yeah, godkväll kanske man ska säga.
sitter nu o mäter febern, o väntar. kan bara säga att detta kommer absolut inte o gå bra på nått sätt.. men what the heck, ja ha vari ensam nu sen tisdagen efter skolan. I NEED COMPANY! komsi komsi så får ja smitta ner dig (a)
 
Hade planerat in idag att sova sova sova, men jag får ju för fan aldrig sova i det här huset..
morsan går o säger att ja har svininfluensa hela tiden så de blir no ingen skola för min del i morgon heller.. o så hade ja planerat att få ihop en ny design till bloggen, men det har jag inte orkat med, har bara slö tittat på tv hela dagen o varit lite social på msn. o sen har min dator crashat 2 ggr så undra inte om ja inte svarar på msn hihi <31337
1337 x)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback