pierciings!

Funderar på o skaffa nya piercings dudes!

Sani hani gulle skaffade i ögonbrynet idag!
so fucking nice <3 min föräldrar sku ta livet av mig om ja sku ha gjort det.
Men funderar på att skaffa Septum, industrial, och i ögonbrynet.

Vad tycker du? Har du piercings? Var?

o på tal om piercings hittade jag en piercing idag som varit borta sen lääänge, sen förra våren haha, och tappade min stav idag fittan nånstans o nu hittar int jag den. *SUCK*
men ska söka ännu en liten stund.
*sob* jimmy ville int komma o hjälpa söka heller haha.
In fast han sku få endera belöning eller tröstepris haha.

hdg

Godnatt alla lovers <3
och Fuck you haters! </3

 Ni finns bara till för att få andra o må skit när
 ni själva är så jävla misslyckade..

Kommentarer
Postat av: Anna

ja tkr du ska skaffa i ögonbryne, tror du sku passa i de. annars kan du ju fixa i napan åt mig när ja flyttar hemifrån xD <3

2009-11-10 @ 14:29:10
URL: http://suchawonderfuldream.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback