Sorry dudes.. things has happend...

flåt för dålig uppdatering, jag har varit sjuk.. riktigt ordentligt sjuk.. I nearly died.. o tyvärr dog jag inte.. så ni får stå ut med mig en tid ännu. Idag e de måndag o de suger eftersom jag sitter hemma med influensa ännu.. o huvudvärk o lite feber.. MEN I MORGON SKA JA SATAN TILL SKOLAN!
men ska gå i en snabb dusch nu o se om ja mår bättre av det, o sen ska ja se om jag orkar uppdatera o så..

Puss på allihopa <3 märkt att nästan alla mina kaverin e oxo sjuka.
krya på er <3

Kommentarer
Postat av: Anna

mm, vi kan sova i ide en långlång tid <3. krya på dej <3

2009-11-16 @ 11:55:28
URL: http://suchawonderfuldream.blogg.se/



Postat av: Polly

Din blogg är tråkig! :(

2009-11-17 @ 18:57:55




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback