Yeah I just had to do it <3

Skolan började bra ivarjefall att börja 12 o ha kunder e nog någåt av de bästa ja vet. Hade först en färgning+ klipp, och sen en klipp, och under andra klippen så blev det bra haha. Nej satan ja ha no grävt min grav. Detta kommer aldrig sluta bra haha. But yeah, boys will be boys, and i just had to do it ;)<3
en efter det så fixade jag frisyr åt mig, 2 toffsar + pannluggen bakåt, Ditte tyckte ja va såå sööt så och jag vet int rikit va ja ska tycka haha. Sandra gjorde mitt hår grått idag med så yeah i'm gonna kill her.
Sen satt Sandra och jag o pratade i klassenoch där betala hon även en liten "skuld" tillbaka, i 5 centar!!! och sen såg jag även Craiso idag :D o Grattis till han för han fick körkortet idag.
Sen slutade vi 7 och kom hem.

En Helt Perfekt Dag. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback