At Annas Fridaaay

Först kom min chaufför 25 minuter för sent haha, sen körde han på ca 7 minuter till tenala från oss ( som tar ca 20 minuter ) DON*T ASK haha. men men vi vann ;) vi drog via tenala med eftersom han sku hämta en sak.


Sen kom jag äntligen till annas, och vi låg i hennes säng och pratade om saker, åt nudlar o kyckling, OCH JAG HAMNADE SITTA BREVID HENNES BROR !!!
 sedan såg vi på film, vi såg på allt från  Freedom writers, blind dating, kops till hip hip hora, under tiden så fixade jag frisyrer åt anna, älskar att fixa i hennes hår <3<3<3
lockade hela hennes hår och sedan plattade jag det och lade i mitt löshår och tuperade det så som jag brukar ha det, fixade ny bena åt henne och allt, sen ville hon att jag sku sminka henne också. hon blev o se helt annorlunda ut.
anna
tadaaa! jag = hennes personliga designer

Sen närkte vi att kl var runt 4 tiden på natten, och vi va int ens sömniga, så vi provade kläder och så, omg va ja va kär i hennes kläder <3
sen började vi se på hip hip hora o av den somnade jag haha, kan ha berott på ljusen anna hade på,
eftersom de blev hett där då. sen minns jag int så mycket av kvällen, ni kan läsa på annas blogg oxo <3

SEN FICK JA SE HENNES BROR I ENDAST HANDDUK MED, då höll jag på o dö haha seriöst, grawr xD

ljus

Kommentarer
Postat av: anna

hahahaha xD inte mitt fel att han kom dit heller x'D <3

2009-10-03 @ 23:31:11
URL: http://suchawonderfuldream.blogg.se/



Postat av: Anina den bästa.

Hahaha! Najs o si han i bara handduk ;D

2009-10-05 @ 17:47:47




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback