Dagens sysselsättning.

d av mitt rum är på G, har varit sen ja raivade på skåpet, och idag har jag fört ut 4 säckar med kläder. o 2 st säckar med böcker och filmer och skolsaker.

Change is good. och det känns bra att göra sig av med saker, kmr få ett mycket redigare rum som är lättare att hålla städat, men har nog mycket kvar ännu att föra ut, ska tömma akvariebordet, sminkbordet, och funderat ännu på att ta ut ur hyllorna oxo.

det kmr bli tomt, men men , sånt e livet. <3

Borde läsa på provet tills i morgon men har int orkat bry mig om det,  och ska i bastun senare ( kl 9 finsk tid)
får väl läsa i morgon bitti eller så, ska ändå tidigare till karis än vad jag egentligen behöver.
men det gör inget för skolan är från kvart före 9 till halv 12 ca kanske lite över 11. lol dag <3
Sen drar det av till Tenala <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback