Frågor och Svar.

någr frågor som ställdes. vissa är sammansatta med varann. och fler svar får komma nån annan gång.

Vad lyssnar du på för musik och gillar du att fota?
-Jag lyssnar på allt jag får tag i,  allt från death metal, till rap, och techno, osv.
-Jag älskar att fota, och att redigera bilder, har funderat på att börja gå i kurser.
Det börjar en i höst som jag funderat på.

hur  fixar du ditt hår?
- först plattar jag mitt hår, och reder upp löshåret. sedan plattar jag löshåret och lägger i löshåret, sedan bortar jag och plattar ihopmitt hår med löshåret och sedan tuperar jag alltihopa. En video kommer komma bara jag får tid och ork, vet att jag sagt det många gånger men jag har inte haft lust till det, tålamod <3

Vilka färger har du haft i ditt hår? Vilken är din riktiga hårfärg?
- Svart, lila, rött, brons, kastanjebrunt, ljusbrunt, blåsvart, blåsvart + rosa, orange, blondt och vitt.
- Kastanjebrun är min riktiga hårfärg, om jag hittar ett gammalt foto så kan jag lägga upp den så får ni se.

Vilken är din Favoritmat? Klädaffär? Roligaste jobbet/sommarjobb?
- Fiskpinnar är nog absoluta favoriten och har varit det så länge jag kan minnas. Nudlar är en ny favorit. och kyckling + currysås.
- Klädaffär vet jag inte, jag köper ett klädesplagg för hur det ser ut inte beroende på butiken, så det blir lite överallt ifrån, Allt från lindex till bimbo, och seppälä o canny. o liknande.
- aldrig haft jobb eller så.

Hur ser din favoitkille ut?
- Han kan se ut ungefär hur som helst, hårfärgen eller hårlängden har ingen skillnad, men han ska ha ögon man kan sitta och drunka i och man ska kunna diskutera med han om viktiga saker, men allt ska inte vara allvar, han ska kunna skämta om saker med. Min favoritkille ska kunna skämta om saker, och finnas för mig när jag behöver han, och han ska kunna lyssna och diskutera.

Vilken är din favorit Film? Tv-serie?
- Kan se vilken film som helst, inte på det sättet och favoriserar filmer, men är det skräck eller komedi är det stort plus, destu mer skrämmande destu bättre är den.
- Svårt, men på första plats kommer nog Simpsons och 2 and a half men.


Godnatt och Puss <3


Kommentarer
Postat av: L♥tta

Nu finns svaren till "sanning eller bullshit", se hur många rätt du hade. ;)

2009-10-04 @ 01:36:22
URL: http://lottahietanyberg.blogg.se/



Postat av: D E L L A

sv; hihi, är allt bra med dig? :*

2009-10-04 @ 11:47:09
URL: http://dellas.blogg.se/



Postat av: D E L L A

sv; Gut ^^

Jo det är bra :D<3

2009-10-04 @ 12:21:57
URL: http://dellas.blogg.se/



Postat av: D E L L A

sv; Det har jag gjort, men det blir itn e lika snyggt ''/<3

2009-10-04 @ 12:35:33
URL: http://dellas.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback