Hiss / Diss

Diss

Uggs - nej fy fan, hur dom unde komma på modet är ett stort fråge tecken för mig, dom är hur fula som helst, jag bryr mig inte om dom som har såna dom får gå bäst dom vill med såna, dom är säkert varma o så, men inget jag kmr köpa. ever.. jag hade nästan likadanna såna när jag gick på dagis, samma form o så..uggs


Päls - Höstmodet verkar dra sig mot päls i år, tännk på dom stackars djuren som kan ha blivit flådda levande, ( dragit skinnet av dem medan de fortfarande levde ) torterade djur, etc. det finns ju förståss fuskpäls, men det är även ett till plagg jag inte kmr gå med. Alla har vi sett PETA- filmen, och dom flesta har inte klarat av att se hela den. tänk dig att du kan bära nått av djuren från filmen.


Hiss


Motion - motion i passlig dos, man behöv inte gå på gym eller köpa hem värsta gymutrustningen, utan redan att gå istället för att ta tex mopon eller bilen ger bra motion, Motion gör dig gladare eftersom det utlöser endorfiner, du känner dig snyggare och sexigare, du blir piggare på dagen, och somnar bättre på kvällen.Och har man en "slö" kropp kan man börja redan nu på beach-bodyn 2010.


Leopardmönster - visst, det är så uttjatat, men det är så snyggt att det bara inte går att inte hissa leopard mönster. Det finns överallt, så det är svårt att undvika det. Väskor, leggings, munkjackor, hårsaker till och med smink. U Just Gotta Love It! Men endast i passliga mängder. För mycket ÄR för mycket..
 sc


Kommentarer
Postat av: Mellie

du har ju gjort så att man inte kan ta dina bilder eller kopiera dina texter.. hur har du gjort det? skulle väldigt gärna spärra det på något sätt!

kram

2011-07-18 @ 19:48:35
URL: http://createdbymellie.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback