I made it

har just kommit ur bastun och otroligt nog e håret kvar på huvu,  dde mesta av det i varjefall, hade fedt mycket behandling i det efteråt så det int sku brista direkt, men d ekmr de göra snart, det orkar inget mer, o de fattar jag,

men ska gå o föna håret och så ska ja fixa min tv som jag haft sönder, o sen ska ja uppdatera min nya telefon med telefon nr.

Kmr kanske komma ett inlägg sent i morogn, vet inte när jag är hjemma igen + att defter att jag varit i hesa så ska ja va med en kompis o sen ska jag till sjukhuset, o hur jag ska få allt o gå ihop är ett mysterium.

Sov gott alla bloggläsare puss <3
oavsett om ni läser min blogg i positivt eller negativt syfte..
Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback