Isch.. coldness.

Idag så åkade Sandra och jag tåg igen, ojo oj oj söpö pojat i tåget Hihiih. 
sen så ungefär joggade vi till skolan haha, it was nice med morgon länk,

sen började vi med modersmål prov, fick 2+ i det, hade int läst nått, så är nöjd.
och fackuppsatsen får vi ut nästa vecka.

sedan hade vi matpaus o jag följde Sani till tåget <3 Hon ville inte släppa taget om mig haha älskar dig så mycket älsko <333

sen kom Sandra dit och vi gick till skolan igen, då sku vi ha finska, vi satt o diskutera kursen och sen spelade vi spingo och fick en klädnypa och 2 dikter. sen slutade vi ca 1.

n
de var riktigt före hennes paraply vändes fel väg och blåste iväg haha.

jag o sandra satt i ca 1 timme i regne o tala o vänta på bussen haha. det var så kallt och vått att jag tror jag skaffat stegring åt mig. Igen..

hade så kallt att jag somnade i bussen för att dte blev varmare. Skönt att sova i Bussen <3

j
Löv löv löv..Kastade på Sandra hahah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback