Torsdag - kundeer.

Idag var en bättre dag för mig, fick 50 euro av farsan. o åkade tåg med Sandra till Karis,

där hade vi sen kunder, och jag gjorde en oljebehandling på Sandra. Sani var även i skolan idag så de va happytiime. <3 sen så hände egentligen int så mycket, jag o Sandra hade inga kunder så vi härjade mest omkring haha. ja och hon satt bland skåpena o läste skvaller tidningar etc, o så städade vi lite *host*
Sedan så betalade jag min Dust it, och köpte blonderings medel för 15 euro.

vi jobbade från 8 till halv 12 ungefär. eftersom det är höstlov. vi borde annars ha jobbt från 12 till ca halv 7 tiden.
 
S-K-Ö-N-T.

j
. bild från omklädsrumme när Sandra satt i värmen. har man tråkigt så har man.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback