Vill du ha designhjälp?

dh

Yo.. ja hjälper till med era bloggdesigner om ni vill, jag gör det även gratis,
det brukar alla fråga som vill ha hjälp vad jag tar för en design, jag tar inte betalt. 
Jag ser inte ideen med att göra en design och ta 15 euro för den. ( 150 kr) visst pengar e pengar men en blogg är en internetsida.. det finns såna som betalar 15 euro för en design men det är ungefär som att kasta bort pengarna.. 

- Ni bestämmer själva hur den ska se ut.
- Ni ska ha bilderna o sånt ni vill ha i bloggen ( headern osv)
- Lovar int att det blir 100 % det ni tänkt er men jag gör så gott jag kan.
- Ni tar kontakt på msn ( fråga om den, el skriv den ( godkänner ej kommentaren då) )
 eller skriv en kommentar.


Nått mer ni undrar? fråga på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback