100 inlägget.



detta e då mitt 100drade inlägg, haha räkna själv om ni inte tror. ;)

skrev att ja sku skriva om mig självlite i det 100 inlägget så here we go.

Jag kallas då Yuki Yoursic, Jag är född 1992 (så är nu 17 år), och har bott hela mitt liv i Finland,
Jag har en pojkvän som heter alex och vi blev tsm 19.o4.o8 och förlovade oss den 1 september 09.

Jag bor för tillfället i en By utanför ekenäs, och jag hatar stället mer än nått annat.
Jag har alltid i stort sett varit o-omtyckt. Mobbningen började på 2dra klass och fortsatte  ända till 9an.
På grund av det har jag utvecklat en sorts fobi för människor,
Jag kan int gå förbi en människa, eller vistas ensam på platser där det rör sig mycket människor.Så som tex, stan, bussar, tåg, torg osv.om jag har nån kompis med så går det bra.

Jag har ingen direkt hobby eller så, men Dans, fotografering, musik och teckning har jag gillat länge,
Just nu studerar jag i karis Axxell yrkesskola och studerar  till Frisör 2dra året. Det är nog det bästa som hänt mig. mobbningen slutade och fick nya vänner, och mår bättre än vad ja gjorde i grundskolan. ska även utbilda mig till piercare i framtiden, eftersom det är nått jag verkligen älskar. 

Jag började själv blogga för att jag tycker om att skriva, och jag har läst bloggar sen så långt jag kan minnas så inspirerades av det. och ni som läser min blogg får gärna kommentera vem du är och varför just du läser min blogg <3

Jag kan fixa designer o sånt, fixa småfel o liknande med designer, header koder o så vidare. ta kontakt på msn eller genom kommentar så hjäler jag till<3

de får vara allt för idag, inte så mycket privat belv det i inlägget men i skort sett mitt liv, puss.

Kommentarer
Postat av: . Pjumas . ♥

Ja läser din blogg för att ja gillar dig <3

2009-09-05 @ 15:26:58
URL: http://pjumas.blogg.se/



Postat av: Charlie

thanks!1

2009-09-05 @ 15:30:51
URL: http://redandblack.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback