Alex, kaveri - Onsdag

sen när ja kommit till ekenäs drog jag till alex. <3

där var även ricke tha man, haha, dom satt o lyssnade på musik när ja kom, men sen började ena spela nintendo, mario, o andra någå krigs spel på datorn.
sen gick vi alla 3 till butiken o sen kom vi hem igen, Ricke spelade mario o kurbey, o jag o alex myste på sängen,
sen lagade jag även lite mat o så åt mig som jag köpte från butiken.

Fick tag i 8 paket nudlar för 2 euro.<3
sen började de regna som fan, o då sku ricke hem, sen när ricke gått myste jag o alex ännu mer, o sen halv 8 kom min farsa o söka mig,
sen när ja kom hem hände int så mycket, satt o läste lite på internet o så, o sen kollade jag runt på bloggar, läste 359 inlägg, Man i'm good. no i'm the best. and you know it ;)
Sen har jag tagit ner nyare VLC Spelaren för den andra hackade sönder filmen, så ska se om en lite nyare funkar bättre. i hope so.

Älskar alla mina läsare <3 o prenumeranter <3
Puss o hoppas ni har en bra kväll <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback