Bastun <3

nu kom jag ur bastun, fedt skönt var det där.
att bada bastu e nog ett av dom bästa sakerna man kan göra under veckoslutet, man kan bara sitta/ligga o slappna av i bastun och tänka på saker, även fast det kan sluta i katastrof om man tänker för mycket.

men idag så tvättade jag löshåret 2 ggr, lade i balsam + behandling, och virade in allt i en fuktig handduk o hade på lägsta bastutrappsteget. kollade det med jämna mellanrum o masserade in mer behandling i det. sen tvättade jag det o sen gick jag o la mig på bastulaven igen, så skönt,
sen när ja badat bastu klart gick även jag o använde behandlingen + pigment balsammet.

bastu

funderar på att så småningom gå o lägga mig o fixa lite på ett finska papper, har endast finska i morgon och det betyder att vi börjar kvartöver 12 och slutar halv 2, så är hemma senast halv 3,  enkelt..
ska dra efter hörlurar på morgonen före bussen har jag planerat.
o btw, igår när jag körde efter alex med scootern så satt jag först hemma och rev bort mina lösnaglar, sån panik fick jag av det.. tur att limmer var skit denna gång så jag har alla naglar kvar, senast så tappade jag på 2 finger över halva nageln o det kan ja säga det var inte najs..

Puss på er bloggläsare <3 och godnatt<3

Kommentarer
Postat av: Morgan- The One

sv: tack så mkt :*



allt bra?

2009-09-06 @ 23:45:10
URL: http://matildaabergs.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback