Färga håret på sani <3



Sen när vi kom hem så färgade jag sanis hår, fyfan så najs färg <3
sen satt vi o såg på film klipp medan färgen verkade o så, och sen tvättade jag hennes hår,
fyfan så najs färg det blev <3
sen hade hennes morsa lite panik o så så vi hjälpte henne med lite saker o sen blev vi ensamma igen <3
då fortsatte vi se på film och så åt vi fiskpinnar som jag stekte, sen såg vi på mer film.
vi såg 2 filmer, silk och blind date.

fick även massage av sani mellan filmerna, fyfan så najs <3
i <3 massage, hon erbjöäd sig med oljor o så liknande yoga musik, så najs<3

sen efter massagen såg vi på blind date o jag somnade i soffan.

Kommentarer
Postat av: anna

Najs färg <3 ja komenterar sm du sa att ja sku göraa xD <3

2009-09-15 @ 16:45:26
URL: http://suchawonderfuldream.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback