Finska prov<3

yey, igår ( söndag) kväll fick jag veta att vi hade finska prov haha, jag var så inne i att göra klart min fackuppsats att jag int orkade tänka på finskan ens, fackuppsatsen satt jag uppe ännu kl 4 på natten och skrev och redigerade bilder till den, blev ganska nöjd med pärmen trots att den var ganska simpel. men sen försökte jag sova lite men det gick inte, bråkat med Danne o det gick int alls att fokusera på annat då..

Men sen sku ja stiga upp och då kom jag åter igen ihåg finska provet haha, men satt och överförde fackuppsatsen och redigerade den lite ,

Sen drog jag o sandra till karis med tidigare buss för att ja sku göra lite saker i skolan. o Sandra failade igen i bussen haha, o killen framför hade roligt åt oss. han var söt (a)
och sen drog vi till skolan och hade finska prov,

jag är glad om jag fick godkännt jag visste int ens vad de handlade om och satt o skrev nått dit bara hahaha, o hoppas jag var bra på o gissa, annars blir det omtent <3 lol.. sen slutade vi, o då hade vi varit ca 45 minuter i skolan (Y)

så jag o Sandra drog till Salongen en stund, satte där och läste skvaller tidningar. Sakna sakna sakna salongen FAAN. måste snart färga min utvät oxo..igen..

Sen drog vi hemefter att sandra tömt 1 spryburk + läst tidningstället, haha

puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback