försovning,ordspråk och tristess.

tjena alla bloggläsare!

denna dag började med att jag försov mej, sen så sovde jag i bussen till skolan, o sen började vi med fysik, vi fick grupparbeten igen och åter igen så ville ödet att jag o amanda skulle vara partners haha, men sen fick jag janni istället, vi skulle skriva om värmelära.

Sen blev det modersmål som gällde, där gick vi igenom  ordspråk 3 papper. o de va enkelt som fan.
läraren orkade int ens med att jag markerade. så ja fick ha lite pedagogik. haha.

sen efter det var det matpaus, så det var att gå till stan igen, Motion (Y)
köpte inget där, o så drog jessi o sani hani hem . dom har ingen finska så.

sen gick jag o sandra till skolan igen för vi sku ha finska ännu i datasalen.
där satt vi o sökte upp skönhetsprodukter o spapriser till 4 5 olika span. <3
de va så satans tråkigt att jag blev helt slö av det. sen fick vi brott som fan till bussen med..

jl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback