Godmorgon bloggläsare

haha vaknade kl 5 idag helt mitt i allt, omg säger ja bara. har klätt på mig o plattat håret o ska  så småningom starta med mopon o träffa Sandra. Vi har träff vid banken kl 8.  de kommrt säkrt börja regna, o ja kmr int få upp mopon på stöde e så trött. haha. Idag hr vi Engelska, Matematik o fysik. (Y) Fysiken e de ända ja ser fram emot.

Sen tror jg att ja e graid med, mådde så illa när ja vaknade att ja höll på spy, + att min mens e sen. så jippie.. men man får väl vänta en tid ännu. ja går allti o oroar mig för det o oftast därför blir den sen oxo..

min  farsa var även på bra humör, på så bra humör att han irritera både mig o morsan..

hoppas ni har en bra skoldag<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback