...lol..lol..lol..

idag hade vi först enka, o omg.. går inte ens att beskriva. men läraren betedde sig som en unge, och oss likadant.. sen gick vi igenom korsord, o så ..
sen blev det matematik, satt och räknade allt klart och sen surfade man <3
youtube is the shit om man har flash player men det hade int min dator -.-'' sen satt  man o kollade på rasmus haha o mattehjälpen.

sen blev det mat, o vi gick till stan, där såg jag 2 gammla klasskompisar, dom var där för någån anledning o så, orkade int bry mig, + att a int tror dom kännde igen mig,

sen blv det kemi o vi gjorde papper och diskuterade, och jag luktade på ammoniak, *beroende* de luktar så gott att omg, sen tog läraren flaskan av mig *sob sob*

fyfan att vi int har kemi på fredag vi slutar 11 - 12 tiden då istället.. YEY.
sen efterskolan sovde jag i bussen och sen åkade man hem i regnet (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback