Lördag med Sani <3

Lördagen vakna man opp o såg på sani, ovant att se henne när man vaknar opp i sin egna säng.
sen såg vi på filmer och fixade smoothie tills farsan kom hem, sen körde vi hem Sani till kyrkslätt. och sen hem igen. skönt med att få åka lite längre med bilen ibland, men ville int släppa iväg sani.

Sen hände int så mycket mot kvällen vad jag minns, grät väl en hel del o mådde skit, men sånt får man ta. livet går vidare.

Sen har ja märkt att jag gått ner flera kg på nån dag,
o jag är så stolt över mig själv för det,
även fast alla andra kanske int gillar det, men jag är sån när jag mår dåligt, jag slutar äta helt enkelt..

Saknar min kusin någå fruktansvärt med <3 KOM HEM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback