PAINTBALL + bilder

åkte och hyrde utrustning, sen blev det paintball, fyfan vad det ägde, fast det int var så många men jag var yngst o ända flickan, men jag fick beröm för hur bra jag var *yey*
sen började det spöregna o hagla när vi spelade o då hörde jag bara " satan de e som vinterkrige" hahaha, jag sköt dom många ggr, o ja blev bara träffad 1 gång, mitt i huvudet *HEADSHOT!*
så har lite smått huvudvärk menmen de går över, haha I LOVED IT SO MUCH,
det finns ingen beskrivning för mina känslor när ja kommer ut på planen.

jag äger på paintball. för jag är liten så jag kan rymmas lite överallt utan att synnas, och jag e bra på o träffa när ja skjuter ;)

PAINTBALL 4 LIFE!

pb
ego ofc<3
pb
paus i ösregne <3
pb
The boys and Me <3
pb
Me <3

Kommentarer
Postat av: anna

haha, fan man blir ju nästan rädd för dej :O min ägen jägare xD <3

2009-10-01 @ 19:55:42
URL: http://suchawonderfuldream.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback