Söndag kväll.

Idag har int hänt så mycket, vakna upp brevid alex, gullet somnade med kläderna på så han hade hett,
sen såg vi på film o åt nudlar, sen drog han hem.

sen efter det började ja må så dåligt att de e hemskt, o nu sitter jag o  e rädd att ja ska göra nått ja ångrar..

men ska snart gå i bastun, skönt värre, ska även sköta om mitt löshår där, pigment + inpackning i think, vi får se hur det blir. måste få nått annat att tänka på.  min morsa springer o skrike rpå mig hela tiden så jag sitter o gråter ännu mer än när jag pratade med alex.. rädd att något kommer hända ännu, men ibland måste saker o thing ske för att de ska bli bättre.. men sen förståss,, de varierar från person till person om den tycker det var bra..

Puss alla bloggläsare <3
sov gott, jag vet redan att jag int kommer göra de.. <3

Kommentarer
Postat av: . Pjumas . ♥

Vad skulle de hända? Va ha du tala me alex? :O <3

2009-09-06 @ 20:54:20
URL: http://pjumas.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback