Time 4 some changes.

har varit upptagen på annat håll för att jag har " renoverat2 mitt rum,
och allt började med att jag fick raseri utbrott och rev ut allt ur skåpena.
senm valde jag vilka kläder jag ville ha o vilka ja aldrig ändå går med, o ska kanske sälja dom,

sen började jag söka upp posters o liknande o började dekorera väggarna och snart ska sminkbordet rensas, sen hyllorna, helt sjukt mycket saker har flyttats ut redan ur mitt rum. och jag kan bara vänta tills vi börjar bygga om mitt rum, även fast det kommer ta tid men ändå.

ni ska få ett videoinlägg med så småningom bara jag får lusten till det igen, har varit så mycket skit att det int varit värt att ladda upp.

Men nu måste jag börja gå o lägga mig så jag inte sover bort skoldagen i morgon, verkligen synd om det sku hända.. NOT.. men ska se på en film och sussa gott (a)

Puss alla bloggläsare <3
älskar er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback