Welcome 2 my world Bitch..

lol, har inte hunnit skriva nått hit men ska göra de bara jag får ork till det, jobbig tid just nu, men sen så lol,, att man int ens får stå i duschen ifred heller utan att man ska måsta börja radera inlägg med för att några kaverin pokar på han om de, oi oi oi säger ja bara..
 de e lågt, get new friends dude.. de som de stod var att han o ja satt på hans rum och pratade
 uuuuh va farligt -.-'' *JA HA NO MISSA NÅ OM SOCIALT UMGÄNGE*
men e man sån så e man, finns mycket ja sku kuna skriva om just HAN men orkar int ödsla tid på han just nu, andra problem,

I  morgon blir det roligt <3 bara det håller upp.
även fast jag sku sova över hos Craisos med Ollie , *snyft* men nu blev det ändrat så jag ska klippa han/dom på torsdag troligtvis kanske om ja orkar vänta i skolan, o sen blir de veckoslut <333
o ingen vet vad som händer då ;)
bara jag (a) o 2 andra haha,

Och tack för att ja fått helt massa nya besökare ;) bara för att min blogg länk sprids som löpeld bland några stackare haha, bättre för mej sämre för han, ;) även fast allt e raderat.

Puss bloggen<3 och alla läsare ;)<3

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Fin blogg, älskar att läsa den , läser den dagligen ! :)

Ps. Vem är ''han'' ?

2009-09-30 @ 20:00:27




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback