Blek + färg + slingor + klipp = katastrof

Förra veckan blekte vi dockorna, Idag på morgonen färgade vi
dom, sen blev min docka så sliten att ja måddes ta en annan, och på  
den blekte ja slingor, o sen blev det mat.
Och idag var det Kålsoppa eller någå sånt så vi drog alla till Evalds pub istället.
Bjöd älsklingen på mat och gav franskisar åt Joni.
 Sen efter det så sku vi klippa dockorna o se. o nej hohho min lossnade hår haha.
Sen fick vi sluta och så tog vi 2ans buss hem.

Mysig bussresa med älsklingen igen <3 tror jag somnade igen haha <3


Kommentarer
Postat av: Jessi

tjaa, du verkar ju vara en sån som är bra på färger med håret å så hehe ;)

jag har svartlöshår, fast mitt rikiga hår är brunt.. Hur ska jag färga det då så att det blir brunt ? har försök att färga det med en brun färg men det hjälper inte "/

2010-04-28 @ 22:06:05




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback