Hårförlängnings kurs - cut my wrist dag?

jippie.

zHela skoldagen var en enda kursdag igen, Arja kom dit igen och förevisade om nått.
Jag o Sani fick hjälpa till o bära in en låda :D haha.
Sen så fick vi ta bort hårförlängningar + sätta dit på olika sätt och så vidare. ( och det påminne rmig om att jag borde ringa Frida och fråga när ja ska fara o lägga i hennes hårförlängning. ) SELFNOTE 4 THE WIN!

Sen blev det mat och då råkade Juntti skära Sandras handled i misstag, rikit dålig plats för dte ser ut som hon sku ha angsta haha, och vi märkte de först i maten haha. Blod <3

Efter maten fick vi laga på varann hårfärlängningar. och jag fick 13 svarta slingor i mitt hår haha. och Sandra  fick 3 vita slingor.

Sedan slutade vi och drog hem.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback